Kristina, Älskade Kristina!

Jag får väl uppdatera lite för din skull då, men då vill ja faktiskt se ett inlägg i din blogg oxå! ;P


 

Här händer det inte allt för mycket... Har varit hemma hela veckan sedan i måndags då jag fick åka och hämta Kajsa från dagis med feber.. I tisdags så vart jag super dålig, legat på soffan mest hela veckan.. Igår fick jag dock tillbaka lite energi så jag har grejat på här hemma både igår och idag..

Börjar bli ganska segt att bara vara hemma, men hoppas (med hårt hållna tummar och tår) att vi kommer iväg på dagis och jobb på måndag..


 

Annars så händer det inte mycket alls (som vnligt i mitt liv) här...

Har ju iof haft sällskap av Ello ett par gånger i veckan och det är ju absolut inte fy skam!

Har vart såå gött me lite sällskap...

Men det verkar ju dröja innan hon dyker upp här igen! Men då längtar jag dessto mer! :)


 

Hoppas innerligt att jag åker till Hede nästa helg.. Fixa bilen och träffa mina sötnötar Caroline och Kristina!

 :) Hade egn velat åka dit idag men eftersom vi varit sjuka så vore det nog inte någon hit precis!


 

Ska försöka uppdatera lite oftare men lovar inget...

Det blir ju inte lika sällan som vissa andra ;)


 

Ha det så bra nu då! :)

 

Puss&Kram

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0