Måndag

Tänkte att det skulle bli en bra vecka det här, men igår kväll så klgade Kajsa på att hon hade ont i örat och därmed så blev det inget jobb idag... Och mina sista pengar gick till medicinen till henne... Så nu är vi båda panka och sjuka...

Mitt vänstra öra värker som jag vet inte vad... Hör inget på det örat heller.. Men har inga pengar så jag kan inte gå till läkaren med det... Jobbigt som fan måste jag säga...


Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist... Det händer verklligen inte mycket när man bara är hemma och är sjuk.... Skit tråkigt, men huvudsaken nu är att Kajsa blir frisk och mår bra... Just nu ligger hon på soffan och sover... Hon har gjort det ett tag nu, men anser att man faktiskt får sova hur mycket man vill och behöver när man är sjuk...
Min älskade prinsessa!! <3


Ni får ha det så bra ni som läser! Hoppas ni mår bättre än oss :)

Puss&Kram

Johanna


Kommentarer
Postat av: Anki - mamma till Jamie

tack tack tack vännen :)

2011-02-23 @ 14:11:14
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0