Fredag

Ja, idag är det fredag och jag vet inte alls vad som händer..

Har varit på ett litet mötet med handläggaren på arbetsförmedlingen och det kändes bra! Gick sedan och handlade lite smått och gott... Har jobbat hela veckan och igår åkte jag upp på nattafterskin och hade riktigt trevligt...

Men mitt humör dalade bara nerför och jag var hemma strax efter kl 01.00
Tråkigt men så blir det ibland... Blev inte på dåligt humör tack vare människorna på afterskin utan pga andra saker...

Hoppas kunna hitta på nå riktigt roligt i helgen... Vet bara inte riktigt vad..
Hoppas på att "någon" kan hjälpa till med att ge lite förslag och så..

Har börjat på att fundera ut hur ja ska göra för att få till en ordentlig förändring i mitt liv, vet bara inte riktigt vart jag ska börja... Har en massa idéer men vet inte riktigt hur jag ska ta tag i det..

Hoppas ni alla har en bra dag!:)

Puss&Kram
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0