Lördag

Ja, här fortsätter livet... Dock inte lika illa som det en gång har varit! Har sagt ifrån  oordentliget den här gången och det har börjat löna sig!

Jag blir lite arg på mig själv! Att jag inte har gjort såhär tidigare!? Varför?!

Men nu är det gjort och det går framåt! Hoppas bara på det bästa!

Annars går livet framåt i den riktning jag tycker verkar bäst just nu!

Jobbar och står i! Livet är riktigt bra ibland! :)

Ikväll ska det firas, då Anna fyller år! Afterski på älskade Rudolf och middag hemma hos Anna! Kommer bli en toppen kväll!

Har kommit på att jag verkligen tycker om mitt jobb! Trivs som fisken i vattnet och det bästa av allt är att jag har dom bästa passen! Öppningen! Älskar att dt är mörkt på morgonen och man går runt, lyssnar på massa bra musik, tänder ljus och brasa och har man tid så sätter man sig vid brasan med en kopp te och macka!! UNDERBART!!

Älskar mitt jobb helt enkelt! :)

Ska hoppa in i duschen nu, så ni som läser, Ha en super bra dag! Eller ännu hellre, GÖR det till en super bra dag! :)

Puss&Kram

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0