Onsdag

Idag har jag jobbat och det gick bra som vanligt... Dock blev det inte så bra för mina byxor... Dom gick sönder och det blev inte bättre när jag skulle kliva ur bilen, haha! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dom... Ska göra ett försök till att laga dom, får se hur det blir...

Annars har det inte hänt mycket... Hade en praktikant på jobbet idag med, det gick ju bra iaf!

Ska snart lägga Kajsa så kanske hon inte är lika trött imon när hon vaknar... Ganska less på att hon är så morgontrött men jag vet inte riktigt vad jag ska göra... Lägger henne mellan 19-20 varje dag men ändå är hon så förbannat trött varje morgon!

Ne, nu har jag inte så mycket mer att skriva så ni som läser får ha det så bra!

Puss&Kram

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0