17/6-11 Kajsa 4 År!

Våran älskade prinsessa! Vart tog tiden vägen? Du har växt så otroligt snabbt, du har blivit så stor!

Känns som att det inte alls var 4 år sedan du kom till oss! Känns inte alls som att det var 4 år sedan jag låg där på förlossningen och grinade som aldrig förr för att jag var så överlycklig när du kom upp på mitt bröst! Älskade barn!!!
Tiden går verkligen fort!

Nu har jag förstått varför alla säger att man  växte så fort, och undrar vart tiden tog vägen, nu kan jag verkligen förstå dom!

Kajsa väckte mig när hon hade vaknat och frågade varför vi inte hade fixat frukost till henne, så hon sa åt oss att kliva upp och fixa det... Hon skulle ha kall gröt, te och så fick hon ett glas juice... Och eftersom hon har sett hur vi gör så skulle även hon ha frukost på sängen och självklart fick hon det och även sina presenter! Mysig stund :)
Hon öppnade sina presenter, åt upp gröten och sedan var det lekdax med sina nya saker! :) Har även hunnit med lite tårta nu på förmiddagen!

Om en liten stund kommer Kajsas gudfar Micke! Så vi ska nog ut och fiska lite senare i eftermiddag, så Kajsa får pröva sitt nya kastspö som hon fick imorse! :)

Hoppas på en superbra dag för våran älskade trollunge!!!!

<3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0