Måndag 6/6 Sveriges Nationaldag!

Japp, Sveriges Nationaldag! Trevligt :) Hur firar man? Vad gör man? Vad händer? Ska man bara sjunga nationalsången sen är det bra? Vad göra??

Jag ska iaf ner till Sveg idag och gå på prisutdelningen för "tävlingen" jag, Caroline och Sissel vart med i! Bara hoppas på det bästa ;)

Blir kvar där över natten eftersom jag ska till optikern imon kl 13, ingen idé att åka fram och tillbaka...

Förra veckan var vi ut på en lite "mini-semester"... Vi åkte bort till Halvfari och hade det hur bra som helst... Grillade, satt vid brasan, fiskade, letade ved till brasan och bara hade det förjävla bra! Ångrar inte en sekund att vi åkte iväg (även om man kände sig som världens äckligaste monster som inte duschat eller borstat tänder på några dagar) och vi sov i bilen... Bara fälla ner baksätet så blev det hur bra som helst, dock lite hårt men det gick att stå ut med!

När vi kom hem i fredags så var det raka vägen in i badet... Jag och Kajsa satte oss i vattnet och det var som att all smuts avlägsnades på en gång, vattnet blev så fruktansvärt smutsigt! Och då blev det ännu skönare när man såg att smutsen försvann...


I lördags så var jag iväg och jobbade.. Jätte roligt var det! Kanske får några dagar till att jobba innan jag drar igång på riktigt! Sköönt!!


Nepp, nu ska ja fixa iordning lite innan jag måste åka, så ni får ha det så bra allihopa!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0