Måndag

Idag är det en vecka kvar tills jag börjar jobba... Ska bli skönt att få jobba igen... Dock blir det sena dagar då jag inte kommer att vara hemma innan kl 18 men det blir inte så tidiga mornar iaf!

Det blev aldrig nå fiske i fredags men i lördags så skickade jag ut grabbarna ett par timmar och senare när vi skulle hämta dom så stannade vi och fiskade ett tag oxå... Dock utan resultat... Och lika igår... Igår var det då ingen bra dag för mig och fiska.. Blev av med en spinnare då jag fastnade och inte kunde få loss den då var det bara att kapa linan... Sedan fastnade jag i lite buskar och träd.... Inte min dag helt enkelt... Men det var roligt ändå!

Idag vet jaginte riktigt vad vi ska göra... Kanske att vi måste städa och packa lite eftersom vi eventuellt åker till stan imon och blir där några nätter... Får se vad det blir...

Midsommar kommer och jag har inte en aning om vad vi ska hitta på... Just nu känns det som att vi bara kommer sitta här hemma och inte göra nå alls! Får även se där vad det blir!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0