Torsdag

Här har det inte hänt så mycket... Eller jag har ju varit ner till Sveg i måndags på den där prisutdelningen... Vi fick faktiskt ett riktigt gött pris.. :P Varsin massage på 25 minuter är inte så illa det :) Hur gött som helst :)

Sen i tisdags så var jag till optikern och gjorde en kontroll så inget hade förändrats i ögonen eller på linserna och allt såg bra  ut... Åkte sedan hem efter det, men det tog sin lilla tid då jag fick stanna några gånger pga att det regnade så fruktansvärt mycket att jag inte såg nå alls... Lite små läskigt faktiskt... Och så mycket vatten på vägarna! Usch!!

Igår gjorde vi inte mycket heller... Lämnade Kajsa på dagis, for upp till Ramis en sväng och sedan hem för att inte göra ett smack!! Sedan hämta prinsessan igen och när vi kom hem så var det bara att stänga av allting och dra ut alla sladdar, för som det började åska och blixtra, uscha!! Det var inte nådigt kan jag lova...
Började ju brinna i en liten timmerstuga borta i Ljusnedal.. Tänkte kanske ta den vägen på väg till dagis och kika lite... Läskigt som bara den....


Har faktiskt inte så mycket mer att skriva...

Imon ska vi iof till Hede och kolla på Jens skolavslutning... Han slutar 9:an så det blir väl lit gött fika och så hoppas ja! ;)



Ne, men ha det bra allihopa!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0