Fredag

Idag är det fredag och jag är som vanligt ledig! :) Ganska skönt faktiskt... Även Jocke är ledig idag så vi får se vad vi hittar på för spännande.... I veckan så har jag inte gjort speciellt mycket mer än att jobbat... Ringt massa samtal till FK, hälsocentralen mm...

Igår åkte jag till Anna för det var meningen att vi skulle ta en promenad men när jag kom dit så satt hon och åt... Efter det så frågar hon mig om vi ska vänta en stund så maten i magen får sjunka lite och det tyckte jag lät som en alldeles utmärkt idé! :) Så vi gjorde oss lite te istället och kikade på tv! :) Myspys!!

Funderar lite på att möblera i sovrummet... Vet bara inte om det jag hade tänkt mig blir så bra men man får väl ta och prova och blir det inte bra så får man göra om tills det blir rätt...

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, men ni som läser får ha det så bra! :)


Puss&Kram
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0