Lördag

Idag gör vi inte mycket... Vaknade 20 över 6 i morse... Hade iof ställt klockan på halv 7 för ja skulle börja tvätta, men vaknade av mig själv och skulle gå på toa, då frågar Kajsa vad jag ska göra! Blev jätte paff för jag trodde ju att hon sov... När jag hade varit på toa så blev jag jätte pigg och frågade Jocke om jag skulle kör honom på jobbet iaf.. Hade ju sagt igår att jag inte skulle köra honom eftersom jag är ganska less på att kliva upp tidigt endast för att köra honom men tänkte att eftersom jag var på humör så kunde jag göra det... Har tvättat tre maskiner och varit på systemet... Hunnit med ganska mycket eftersom tvätten är klar och har handlat, vart till Ramis fram och tillbaka... Jävlar vilken storm det var där uppe... :S


Senare ska jag packa lite grejer för vi ska åka till Hede och sova där i natt... Ska bli riktigt roligt! :) Äntligen!!! :)

Och imon så fyller Jockes minsta lillebror år... Vi satt och diskuterade igår om hur mycket han fyller... Jag trodde att han skulle fylla 15 och efter en bra stund var jag tvungen att kolla upp det och det visar sig att han fyller bannimej 16! F-n, tänkte jag... Det var ju inte så längesedan som han blev 13 och tonåring tänkte jag... Men det var ju tydligen tre år sedan... :S Tiden går fort.... Och då inser jag ju att Kajsa blir ju f-n 4 i sommar... Vart tog tiden vägen?!


Har inte så mycket mer att skriva, så ni får ha det så bra allihopa! :)

Puss&Kram

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0