Onsdag

Ja, vad händer här då?! Inte speciellt mycket faktiskt (som vanligt)!

Jobbar och står i... Har kanske inte jätte mycket att skriva idag men tänkte bara visa att jag lever...

I fredags så åkte vi upp till staden till Evelina och Jimmy... Hade jätte mysigt och trevligt... På lördagen åkte jag och Evelina in till stan för att leta efter ett par byxor till mig och efter många affärer så hittade jag dom perfekta! :) Super nöjd är jag... Äntligen ett par byxor jag kan ha!!!

I söndags så åkte vi hem... Blev ett stopp på Dollar i Svenstavik oxå, mycket trevligt! :) Mys!!

Annars händer det inte speciellt mycket så det finns tyvärr inget mer att skriva om!

Så ni som läser får ha det så bra!


Puss&kram
/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0