Sitter på bussen till Sveg å funderar... H...

Sitter på bussen till Sveg å funderar... Har så mycket tankar som gör mig väldigt förvirrad! Vet inte hur ja ska göra me allt som kommer omkring... De e riktigt jobbigt... Vill en sak samtidigt som ja vill en annan... Ja får panikångest å tänker att detta måste ja göra samtidigt som ja känner att ja egentligen inte vill... Hur fan ska man göra? Skulle vilja så mycket här i livet men känner att de e nå som stoppar mig men kan inte sätta fingret på va de e... Ja känner mig riktigt frustrerad! Känslorna svänger fram å tillbaka... Ena stunden skulle ja bara vilja strunta i allt medans ja i andra stunden inser att de inte går... Klart att allt går, ingenting e ju omöjligt men de e de där som stoppar mig, va de nu e för nå! Hjälp, hur fan ska de här gå, hur ska ja göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0