Söndag

Ja, här är det en lugn söndag... Idag vaknade jag av mig själv 20 över 6... Hmm... Men de gjorde väl inte så mkt eftersom jag hade lovat att köra Jocke till jobbet... Där blev vi även kvar till strax efter halv 11... Åkte hem med en grinig Kajsa som somnade skönt i bilen...

Skulle börja tvätta kl 12 oxå och då vi har j-ligt mkt tvätt så håller jag fortfarande på... Inne på den 5:e maskinen, men de ska bli förj-la skönt när det är klart... Har ju iofs dragit ut alla sängkläder och sedan är det sängkläder sedan några ggr tillbaka så då blir det ju lite tvätt om man säger så...



Imon är det jobb igen... Ska blir skönt, hoppas bara på det bästa :S Och på söndag hoppas jag att min älskade Caroline och Ello kommer upp och svänger dom lurviga med mig! Skulle vara så sjukt roligt...

Väntar på att Jocke ska komma hem så jag kan springa ner i tvättstugan utan Kajsa då vi har varit ner ett par ggr redan och hon är inte riktigt pigg på att gå dit längre...

Hoppas alla får en bra vecka, ha det bra!

Puss&Kram

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0