Fredag

Ja, den där Gruvindustrimässan i Sundsvall var ju inte mycket att hurra över! Vart bara less av att komma dit efter sex timmar på bussen.... Drygt som bara den...


Igår så gjorde vi inte så mycket... Körde Kajsa på dagis, Jocke övningskörde en liten sväng sedan hem och ut på en liten promenad innan vi skulle hämta Kajsa igen och så var de föräldrafika på dagis! Super god kaka med hallonvatten, jättegott var det... Efter det åkte vi bara hem och slappade! :)


Idag vaknade jag efter en härlig sovmorgon och hoppade in i duschen... Sedan iväg på apoteket och affären för att sedan åka till Anna och hålla henne sällskap medans hon städade några lägenheter... Jätteskönt att få träffa henne... Känns som att det var hur längesedan som helst så de va riktigt skönt! :)

Nu har vi ätit middag, så nu sitter vi i soffan och bara tar de lugnt... Så otroligt varmt så jag nästan har lust att klä av mig och springa naken.. Men då måste vi dra ner persiennerna och då blir det mörkt och tråkigt här inne...



Mer än så har jag inte att skriva så ni får ha det så bra till nästa gång ja skriver!!


Puss&Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0