Oj, oj, oj!!

Ja, nu var det  ju ett tag sedan som jag skrev.
Har hunnit vara hemma hos min kära mor några veckor och haft det hur bra som helst. Träffat alla mina syskon och bara haft det riktigt bra!
Träffade även Emma ett par gånger, och jag måste säga att jag är lite avis med den härliga magen hon har!! Mys:)
Träffade Kanto en kväll och hade SUPER trevligt... Ville dock inte att kvällen skulle ta slut, hade mycket att prata om :)

Sedan åkte vi en vecka till Rhodos, vilket inte blir sista gången! Jäklarimig va gött det var!!!
Kajsa badade hela tiden och vi åt massa god mat och hade det riktigt bra!

Men nu är vi hemma i älskade Funäs igen... Det är som alla säger, borta bra men hemma BÄST! :)
Har inte gjort speciellt mycket sen vi kom hem, har knappt gått utanför dörren... I måndags var jag ute på en promenad med Anna och åt sedan middag med henne men inte mycket mer än det!


Känner att jag inte har så mycket annat att skriva, har säkert jätte mycket men lusten infinner sig inte...

Ha det bra!


Puss&Kram
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0